Monday, January 7, 2013

Work Me Goddamit!


Ooooh, this sexy-ass ork is working the fab out of this photo session, now are you ready to handle this amount of fierceness?!

 If yes, turn up the volume maldito below, that is muy importante!

 And check Fabien Nissels's shoot of your girlfriend this heavenly creature:

*


Úúúú, na nézzenek már oda, hát mennyire megcsinálta már ezt a fottó szessönt ez a dög ork?!

Hát fel vagy te készülve ilyen mértékű szexiességre?!

Ha igen, tosszad föl a hangerőt üvöltősre, ez fontos!!

 És csekkold Fabien Nissel sorozatát erről a csajodról kis cumpóka teremtésről:





Let's begin! Loud!

No, kezdjük! Hangosan!


Ola Senorita Cosa!


Why you think you fierce?!

Mér gondolod, hogy menő vagy?!


Exqueeze-me?!

Párdóón?!


Oh lookey, a lolly.

Oh nédd má', egy nyalóka.


I leek.

Megnyalóm.


I no leek, I blo!

Nem is, inkább szopóóm!


Uhhuhuh, will this fit?

Ughröfff, rámgyő?


Yeah, it will.

Ja, rám gyött.


Wha?! I think I am fierce! This thing I am!

Miva?! Sztem én hasítok!


Work it, you cross-eyed girlfriend!

Csináld, te bandzsi bejbi!



GODDAMIT!

AKUTYAFÁJÁT!


No comments: